پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابایی

هفت ماهگی

1392/6/13 0:58
189 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان هفت ماهگی مبارک دلقکماچ

شش ماه از بودنمون با هم گذشت ، خدا رو هزاران مرتبه شکر که زیباترین حس دنیا رو تجربه کردم فکر می کنم مهمترین کاری که تو زندگیم انجام دادم این بود که به خواست خدا تو رو به دنیا اوردم اره عزیزم تو باعث شدی که من عشق شیرین مادر بودن رو تجریه کنم از همه شیرین تر این که تو هستی و تو رو دارم نفسم تو اروم جونمی وقتی تو بغلم خوابت می بره و اروم می گیری و می خوابی هیچی دیگه تو دنیا نمیخوام نمی دونی چه حس خوبیه وقتی نگات می کنم وقتی صدای خنده هات رو می شنوم وقتی دستات رو باز میکنی تا من بغلت کنم وقتی با چشمت تو همه خونه دنبال من میگردی همه کارهات شیرینه عزیزم تو همه چیز منی .

پارسا جونم الان دقیقا یه هفته است که می شینی البته چند ثانیه بدون کمک و هر روز داری بیشتر پیشرفت می کنی افرین پسر گلم هفته قبل خونه پدربزرگت بودیم که گفتم بزار بنشونمت ببینم می شینی یا نه که دیدم نشستی کلی ذوق کردم و همه رو صدا کردم تا ببینن پسر من خودش نشستن رو یاد گرفته ،انقدر بوست کردم و گفتم مامانی تو کی نشستن رو یاد گرفتی فدات شم قلب هزار ماشاالله شیطون هم شدی همش دوست داری تو بغل باشی تو بغل هم بند نمی شی و مدام تو بغلم بالا و پایین می پری انقدر بالا و پایین می پری که قلبت تند تند می زنه مامان فدای اون قلب کوچولوت بشه ، جونم برات بگه که غذای کمکیت رو هم شروع کردم و الان پنج روزه دارم بهت فرنی میدم تو هم حسابی دوست داری و اصرار داری که خودت بخوری قاشق رو می گیری و به همه اعضای بدنت غیر از دهنت فرنی می دی نیشخند

خواب ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سپیده
30 مهر 92 19:49
7 ماهگیت مبارک گلم
یاسمن
23 آبان 92 18:27
عسیسم