پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابایی

خوش اومدی عزیزم

1392/5/29 2:21
221 بازدید
اشتراک گذاری

تولد سلام مامانی الان که دارم برات می نویسم تودقیقا سه ماه و هجده روزته . میدونم دیر شروع کردم به نوشتن برات اما تو وروجک وقت برام نمی زاری همش دوست داری شیر بخوری یا همش دوست داری باهات حرف بزنم و بازی کنم و پیشت باشم, الان هم روی پاهام خوابیدی و من دارم برات می نویسم , عزیز من مامانی خیلی دوستت داره و جونش رو برات میده از این به بعد خاطراتت و عکسات رو برات اینجا یادگاری میزارم.

  خوشگل من این عکس موقعه تولدته که با وزن سه کیلو ششصد و شصت و قد پنجاه و سه سانت ساعت هشت و ده دقیقه روز سیزدهم اسفند نود و یک به دنیا اومدی و تو اتاق عمل سرما خوردی و یک هفته تو دستگاه بودی نمی دونی که من چی کشیدم نمی خوام اون روزهای تلخ بی تو بودن یادم بیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی درسا
11 تیر 92 15:07
سلام سلام منم به جمع نی نی های شکمو پیوستم اگه مایلید به من رای بدین ..... کد عکسمو به شماره 236 به شماره 20008080200 پیامک کنید ازتون ممنونم ..... از طرف نی نی درسای شکمو