پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابایی

بیست و دو ماهگی

1393/10/16 1:30
211 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم اگه بگم وقت نمیکنم وبلاگت رو اپ کنم دروغ گفتم تنبلیم میاد مامانی چون عکسات رو بابایی  میزاره تو فیس بوک

عزیزم دو ماه دیگه دو سالت تموم میشه بوساین بیست و دو ماه خیلی سریع گذشت . هم تو بزرگ شدی هم من تو قد کشیدی عزیزم و کلی چیزهای جدید یاد گرفتی و منم در کنارتو کلی تجربه های جدید به دست اوردم .

نفس من ماشاالله خیلی باهوشی بلدی از یک تا بیست بشماری . ده بیست سی چهل رو هم حفظی . همه کتابهایی رو که برات میخونم خفظی و جلو جلو اولش رو میگی . حرف زدنت خیلی خپبه عزیزم ماشاالله زود حرف اومدی جمله میگی ولی هنوز افعال رو درست نمی تونی بگی مثلا وقتی اب میخوای میگی اب میخوری یا ماست میخوای میگی ماست میخوری .

عاشق برقی وقتی لامپ روشن میکنم میگی اوه برق روشن شد یکی روشن کنم . وقتی پنکه می بینی کلی ذوق زذه میشی و میگی پنکه میچرخه خاله بچرخون خندونک

کلی حرف دارم از شیرین کاریهات . دایره بلدی بکشی یک بلدی بنویسی مامان و بابا رو بلدی بخونی . تمام رنگها رو می شناسی . عمو زنجیر باف رو حسابی دوست داری و میخونی اتل متل توتوله رو کامل میخونی . هزار ماشاالله کارهایی میکنی که همسن هات انجام نمیدن بوس

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)